Op jacht naar de witte tamil tijger - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu Op jacht naar de witte tamil tijger - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

Op jacht naar de witte tamil tijger

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

30 September 2010 | Sri Lanka, Colombo

Kohomadha,

Yes, we zijn er. Maar niet voordat Moon in Amman (tussenstop)een verkoper heeft opgelicht. De wissel truck die zij op ons toepasten kennen wij ook. Nu hebben we mooi een gratis reep chocolade. Weer een land waar we niet meer in mogen.

We zitten in een hotel aan het strand. Waar de beach boys je niet met rust laten. Beach boy is gewoon een fancy name voor zeer irritante verkopers man/vrouw.

Wat betreft electriciteit. Als je je reis stekker bent vergeten is dat geen probleem. Ze hebben hier namelijk het drie polige systeem. Dat betekent dat je in een pool een dun potloodje steekt, zodat deze uitgeschakeld is en de kan je de andere twee gebruiken voor je eigen electra. Simpel toch!!!!. (Snap waarom ze hier allemaal zo zwart zijn)

Voor de rest nog een beetje bewolkt, maar ons is beloofd (door de beachboys....) dat het moeson seizoen nu voorbij is.

Vanavond welkomst diner en morgen gaat hey allemaal echt beginnen met werelds meest stinkende vis markt. Geur blijft maandelang hangen hebben we begrepen.

Groetjes

Uit het paradijs.
Mo en Jo

• 30 September 2010 - 13:08

Lenie V Nijnatten:

Hallo Simone en Johan .

Ik lees dat jullie in Sri Lanka zitten,ik hoop dat jullie een mooie reis krijgen geniet er maar van want het is zo voorbij heel veel plezier

• 30 September 2010 - 15:47

Yvon:

Als jullie perceptie van "het paradijs" een uitje naar 's-werelds meest stinkende vismarkt is, dan moeten we nodig even praten. hahahaha

• 30 September 2010 - 15:59

Sophia Van Doesum:

Hallo Simone en Johan,

Vorig jaar in Zuid Afrika en na een tussenstop in het grote Amerika beland in Sri Lanka,
    Ga er maar weer lekker van genieten.

Groetjes van Ko en Sophia (ja die van de Zuid Afrika reis)

• 03 Oktober 2010 - 15:17

Daniela:

Kom maar op met jullie geweldige verhalen.
    Veel plezier en lekker genieten.

Groetjes