Yogi bear kan zijn schaatsjes aan. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu Yogi bear kan zijn schaatsjes aan. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

Yogi bear kan zijn schaatsjes aan.

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

16 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na ons laatste verslag zijn we doorgetrokken naar het noorden.

In capitol reef hebben we de auto vol gegooid met benzine en 2 gallon extra water ingeladen. We zijn off road gegaan en caches wezen zoeken in de woestijn. Spannend..... We hadden gps bij ons en goede oriëntatie punten, dus we zijn er nog.

Daarna de rockies in. Tot onze verrassing hebben we een stuk over een bergkam gereden. We kwamen daar pas achter toen we aan beide kanten een canyon zagen...... met ergens in de diepte een riviertje. Dit voelde echt als: on top of the world. En maar hopen dat je tegenligger niet ineens op de verkeerde weghelft belandt.

Inmiddels zijn we in yellowstone aangekomen. Bruin zullen we niet thuiskomen, eerder blauw. Er ligt hier namelijk al ijs langs de weg. Maar wat een spectaculair park. We hebben al heel veel wild gespot (bison, moose en dood aangereden skunks). Johan zit eigenlijk nog op een Yogi bear te wachten, maar die laat zich nog niet zien...

Dit soort parken zorgt ervoor dat America toch een van onze favoriete vakantie landen is.

Gelukkig hebben we Utah met Salt Lake city achter ons gelaten. In Utah leven de Mormonen. Dit betekent: geen alcohol, geen McDonald (of welke keten dan ook) en eigenlijk lopen ze honderd jaar achter. Ze hebben wel van die zeeuw meisje kapjes op...voor wie er van houdt.. .

Groeten en tot de volgende mail..

Oh ja, je kan hier ongestraft rechts inhalen...:-)

MoenJo

• 17 September 2011 - 07:39

IRMA:

Ongestraft rechts inhalen... Ik wilde dat je hier ongestraft door rood kon rijden, had me afgelopen vrijdag een hoop geld bespaard!

Groetjes en weer veel plezier.

• 19 September 2011 - 14:32

Anne:

Ziet er Spectaculair uit.
    Genieten maar met of zonder IJs,
    hier regenen we regelmatig weg dus jullie missen hier echt niets.
    groetjes.

• 19 September 2011 - 20:11

Richard En Claire:

Even een vraagje van de wijzen uit het oosten: heeft Johan al bejaarden aangereden en kun je de DVD van Apollo 13 nog op de kop tikken?