Dichterbij dan je hoopt! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu Dichterbij dan je hoopt! - Reisverslag uit Purmerend, Nederland van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

Dichterbij dan je hoopt!

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

17 Mei 2010 | Nederland, Purmerend

Vanmorgen vroeg opgestaan. Internet gaf aan dat er 500 vluchten vanaf schiphol gecancelled waren, maar die van ons niet. Vol goede moed met de trein op weg naar Schiphol dus.

Vlak voor de schiphol tunnel krijgen we een belletje van een vriend, die meldt dat onze vlucht ook gecancelled zou zijn. Hij maakt wel vaker grappen, maar laat ons door de verbroken verbinding in de schiphol tunnel behoorlijk in onzekerheid.

Boven aangekomen zagen we de ellenlange rijen voor de treinkaartjes. Shit... hij kan wel eens gelijk hebben.

Ons vliegtuig schijnt geland te zijn in Brussel. De eerst volgende mogelijkheid om hier weg te kunnen is morgen ochtend. Same time same place.

Hebben voor vanavond maar new york pizza en haagen-dazs ijs gehaald. Toch een beetje Amerika in huis.

Iedereen (vooral Steef) bedankt voor de lieve mailtjes en telefoontjes. En de grapjassen, jaaaaaa we weten dat je op schiphol ook een casino hebt.

Tomorrow we fly................or not

• 17 Mei 2010 - 14:20

Lenie:

Dat is op zijn hollands gezegd ......Ik hoop dat jullie gauw weg kunnen,vast een hele fijne vacantie en een goede reis Lenie

• 17 Mei 2010 - 18:30

Anneke:

dat is balen zeg!
    maar morgen een goede vlucht en kom heelhuids terug.Geniet er maar lekker van je hebt het verdient.
    Groetjes Anneke

• 17 Mei 2010 - 18:51

Iwan En Irma:

One day I'll fly away.... hoop voor jullie dat het morgen gaat zijn.

• 18 Mei 2010 - 13:15

Stefan:

Zo, hehe, vanmorgen uiteindelijk toch kunnen vliegen. De rust in de straat is gelukkig wedergekeerd. Hebben jullie gisteravond nog wat gewonnen in Holland casino? Je moest toch wat ipv las vegas...