Take it easy - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu Take it easy - Reisverslag uit Laughlin, Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

Take it easy

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

25 September 2008 | Verenigde Staten, Laughlin

Eergisteren begonnen in Winslow Arizona, such a fine side to see. Wat we daar moeten vraag dat maar aan de Eagles (Take it easy).

Daarna doorgereden naar een grote meteoriet krater. Dat een meteoriet van 45 m in de omtrek een krater van 1,2 km kan maken. Best een snelheid geweest dus. Eng idee dat er elke dag nog meteorieten op de aarde terecht kunnen komen. Cabrio of niet schijnt dan niet uit te maken.

Verder een wereldwonder gedaan. Blijft een fantastisch gezicht. De Grand Canyon. Bijna tegen het kleine witte autootje van Cieremans (collega van Johan) aangereden. Ja, we hadden op dat moment even mooiere dingen om naar te kijken. We wisten dat ze ergens ronddoolden, maar zo dichtbij....

Ja we konden er niet om heen. Sedona. De new age stad van Amerika, liggend in een zeer mooie omgeving. Daar moest Simone natuurlijk heen. Van 'de collega' geleerd dat je gebruik moet maken van couponnetjes. Nu zitten we met, in plaats van een stukje fudge, met een pond aan fudge.

We zitten nu in een Casino in Laughling. Wel grappig net aan de grens met de Collorado rivier in Nevada (Aan de ene kant van de rivier niets, en aan onze kant vol met Casino's) 's morgens bij Starbucks ons mailtje te maken. HOE AMERIKAANS WIL JE HET HEBBEN.

De tijd zijn we trouwens even kwijt. Wel of geen zomer tijd, wel of geen grensovergang en in het casino hangen geen klokken.

Op naar Vegas over de Hoover dam.

• 28 September 2008 - 16:36

Stefan:

Zo luitjes, tjongejonge wat een heerlijke reis maken jullie toch weer. Alvast heel veel suc6 in de casino's! Hier is alles ok, katten vervelen zich en daardoor kom ik tijd te kort.

Groetjes,
    Stefan

• 29 September 2008 - 13:57

Lenie V Nijnatten:

Hallo Simone en Johan
    Wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken,geniet er maar van want voor je het weet zit je weer in Purmerend..
    Niet te veel gokken hoor groetjes Lenie

• 30 September 2008 - 07:48

Mariska:

Ik wil ooooooook!
    Wat hebben jullie het toch slecht he?
    Haha...dikke X Ik hou jullie in de gaten;)