Jo en Mo in Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu Jo en Mo in Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

Jo en Mo in Hong Kong

Door: Johan & Simone

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

18 Oktober 2007 | Hong Kong, Hong Kong

Zodra Chinezen in het vliegtuig stappen denken ze dat ze weer thuis zijn. Het slurpen, boeren, rochelen en vooral het keel ophalen was weer niet van de lucht. Heerlijk, we zijn weer op reis.

's Morgens is een deel van de groep vertrokken naar Victoria peak maar wij hadden dit al gezien dus wij zijn met een ander stel met de metro naar de grote Boedha op de berg gegaan. Normaal kan je deze met een gondel bereiken. Deze was echter gesloten, omdat er een paar weken geleden een gondeltje naar beneden gevallen was. Dus dan maar de bus. Dit was een heel avontuur. Rokend rubber, gebroken veer, piepende remmen in de bocht ....We zijn er nog steeds niet uit welke van de twee vervoersmiddelen veiliger was!! Wel een mooie boedha trouwens.

Erg moe dus snel ergens wat gegeten. Sushi, alle sushi op de kaart laten aanrukken en dat alles voor 16 euro. Effe jammer dat ze alleen groene thee hadden. Maar voor die prijs hebben we de hele pot leeg gedronken.

Nu, na een goede nachtrust van 14 uur slaap gaan we de ladies market opzoeken (vrouwenhandel?) Klinkt zelfs voor Johan aantrekkelijk.

Vliegen vanavond om elf uur en komen morgen lokale tijd om 09.00 uur in Adelaide aan.

See you later made

• 18 Oktober 2007 - 10:04

Nathalie:

Zo de kop is eraf...Jullie komen nu tenminste uitgerust in Australie aan. Goeie vlucht en tot horens weer.

Groetjes Nathalie

• 19 Oktober 2007 - 20:26

A.Riemersma:

Leuke tekst toppie
    mooie foto ook. De achtergrond dan he
    ik ben in afwachting van het vervolg

• 22 Oktober 2007 - 18:23

Anne:

Eerste foto's leukkkkkk. dat belooft nog wat??? Jullie weten dat het leven en geboren worden hier gewoon doorgaat????
    Wij leuk weekend gehad in de Ardennen.
    Kindje geboren bij majolein en dennis.
    Ook een bij Jan[tje].Tot de volgende bestemming Genieten maar groetjes Anne.