The sound of silence - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu The sound of silence - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

The sound of silence

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

11 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hier een berichtje uit de States op deze gedenkwaardige dag.

We zijn vandaag uit Las Vegas vertrokken en gaan nu met onze 4x4 drive de national parken verkennen.

Eerste even terug in de tijd. In Las Vegas konden we eindelijk naar de show van Garth Brooks. Wat is deze kerel geweldig. Voor Johan alleen de zang, voor Moon ook de rest.

Het volgende hoogte punt, of zoals je wilt dieptepunt, kwam de volgende avond in Freemont street. Deze straat van 400 m lang, wordt overkapt met een dak van lichtjes, waarop 's avonds een lichtshow gegeven wordt. Gisteren avond werd dit gebruikt ter nagedachtenis aan de slachtoffers van 09-11. Ineens stond iedereen in de straat stil, keek naar boven en begon een lied mee te zingen van Allan Jackson, wat blijkbaar iedereen kende. Men omarmde elkaar en toen het lied afgelopen was stak er een enorm gejuich op. Echt een kippe(n)vel moment.

Vanmorgen zijn we aangekomen in Zion national park. We hadden ons voorgenomen om diep door de Narrows te gaan lopen. Voor de lezer: een steeds smaller wordende kloof met een rivier. Eenmaal bij het smaller wordende gedeelte aangekomen moesten we door de rivier. Het water was toch best wel koud en nat. Aangezien het weer ook niet erg mee zat trokken deze badducks zich over het invalide pad maar weer terug.

Het is hier trouwens aan het onweren...

Groetjes mo en jo (badducks voo intimi)

• 12 September 2011 - 07:27

Monique Werson:

Hoi Johan en Simone, in Zion kunje ook heel erg goed de Angels Landing lopen,is erg spectaculair!! Je moet echter geen hoogtevrees hebben maar het uitzicht is adembenemend.... Ga wel vroeg op pad, anders wordt ht wellicht te heet. Veel plezier!

• 12 September 2011 - 08:11

Lenie V Nijnatten:

Ik lees dat jullie op vacantie zijn heel veel plezier en geniet er van

• 12 September 2011 - 11:53

Stefan:

Hai there, 2 bad eentjes in een vier x vier die bang zijn voor nat en koud water (even visionaliseren hoor). Leuk weer wat van jullie te horen. Ook hier een hoogtepuntje gehad: dag na jullie vertrek veel, heel veel weerlichten gezien dus had zeker een spectakel voor Mo geweest. Maar goed, kan natuurlijk niet tippen aan jullie ervaring. Oja, Ajax weer bovenaan, ole, ole. Nog heel veel plezier!

• 12 September 2011 - 14:45

De Korenwolf:

grot naar ziekenhuis
    speedo loopt er nog goed bij

• 12 September 2011 - 17:54

Monja:

He vakantiegangers,

Veel plezier nog!!! Hebben weekend heerlijke Jambalaya gegeten!! Rich is sinds gister weer aan het dobberen.
    Verder ok hier!

Liefs van de vrijgezellige mevrouw schut.

• 16 September 2011 - 07:30

Irma:

Mijn sound of silence heeft nu wel lang genoeg geduurd, dus eindelijk een berichtje van mij.
    Ziet er allemaal weer spectaculair uit. Ik ben net 2 weekjes aan het werk, maar wil ook met vakantie!!!!!!
    Het cache-event was trouwens erg leuk, veel cachers gezien, die zich behoorlijk vreemd kunnen uitdossen: TB-oorbellen in, volwassen vent met een knuffelhaai, goed gevulde man met een oud geel busje dat ook een cache was. En heel veel gezelligheid. Oh ja, er waren ook nog caches uitgezet. Een aanrader voor volgend jaar!
    Groetjes, geniet verder van de vakantie en tot horens!

Irma (Ietjes voor intimi)