Huilen bij Oprah - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu Huilen bij Oprah - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

Huilen bij Oprah

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

14 September 2008 | Verenigde Staten, Chicago

Welcome in Chigaco (the windy city),

Helaas dames. Johan wil met geen mogelijkheid naar Oprah. Werkelijk alles uit de kast gehaald, maar het zit er niet in. (Wat nou als enige man, Doctor Oz zit er toch ook)

Gisteren aangekomen, zeer comfortabel, geluk gehad en bij de nooduitgang gezeten. Ze wilden natuurlijk zeker weten dat we er het eerste uit waren, of moesten we nou anderen helpen?

Dan de huur auto....... Alle kleine autootjes waten op. Dus kregen we een grotere mee. Je zou denken, het kan niet op..... maar.....wel hoor!! Het huilen slaat op de regen die nu al twee dagen continue valt. Het is hier wel heel warm.

Chicago is wel een fantastische stad. Ondanks de regen vermaken we ons prima in de hoppe die hop (hop on en hop of busje).

Lekker gewinkeld. Boeken gekocht bij Borders en we staan stijf van de koffie. En dat is knap, want de koffie is niet te zuipen hier. Ze vermengen water met een bruin kleurtje.

Field museum bezocht en daar Sue gezien. Sue is een Terannosaurus Rex (of zo iets, en trouwens het kan ook een mannetje zijn) Verder Moon een uur aan moeten horen, omdat ze een hele verhandeling over DNA aan het houden was. Bloed kruipt waar het niet aan kan.

Tot slot nog Margherita's gedronken in het sport cafe en daar de cubs gezien. Ze gaan daar helemaal los.

Morgen starten we met route 66...

Speak to you later.

• 15 September 2008 - 05:57

Daniela:

Klinkt weer erg gezellig en leuk, veel plezier

• 15 September 2008 - 06:41

Iwan:

Jammer Johan, dat je n iet naar operah wilde...een gemiste kans.
    Maar Ajax heeft gewonnen net zoals Feyenoord en PSV. AZ verloren voor de 2e keer, dus Louis zal wel snel weg zijn.
    Veel plezier nog, en tot horens.

Iwan

• 15 September 2008 - 15:18

Anne:

Wens jullie een heel goede start met een nog betere afloop.
    groetjes ook van NAN

Irma.

• 15 September 2008 - 18:41

Johan En Margje:

Hoi Johan,

Je hebt groot gelijk dat je niet naar tante Oprah wil.

Groetjes Johan.

• 15 September 2008 - 18:45

Margje:

Hoi Simone,

Dan ga je toch zeker lekker alleen janken bij Oprah.Of misschien naar Dokter Phill?? Misschien zie ik je nog op tv?!

groeten Margje.

• 15 September 2008 - 20:49

Joke En Leen:

Hi globetrotters,

Voor ons gevoel net terug uit La Dolce Vita, zitten de bofkonten alweer aan de andere kant van de grote plas!
    Wensen jullie een fantastische trip en reizen in gedachten een
    stukje mee over route 66.

From Helvoirt with love,

Joke en Leen