La Dolce Vita - Reisverslag uit Firenze, Italië van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu La Dolce Vita - Reisverslag uit Firenze, Italië van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

La Dolce Vita

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

27 Mei 2008 | Italië, Firenze

Daar zijn we weer,

We hebben Venetie met al haar water, inclusief hemelwater, achter ons gelaten en zijn met Tom Tom naar Florence gereden.

We hebben een hotel in het plaatsje Ronta iets voor Florence. Helaas heeft onze Tom een beetje gps problemen en zet ons 60 km verder af voor een klooster, zoek het lekker zelf uit. Uiteindelijk Tom uit de wagen gegooid en het toch gevonden met ouderwetse vrouw en kaart.

Vandaag met de trein naar Florence. Het is hier echt bloedheet. Dus we hebben alle Italiaanse ijs smaken al geprobeerd. Natuurlijk in de rij gestaan voor de naakte David van Michelangelo (wat heeft die man een grote ......... handen), romantisch op de ponte vecchio gezeten en de Duomo bewonderd. We vermaken ons hier opperbest.

Je kan hier overigens beter wijn dan capuchino drinken. De wijn is goedkoper en beter met dit weer. Ons hoor je niet klagen over het eten en de drank in Italie

Morgen gaan we een schilderachtige route rijden. Als we hem kunnen vinden natuurlijk, richting Sienna. En lekker rustig terrasjes pakken.

GRTJS Mo en Jo

• 27 Mei 2008 - 13:55

Wil En Mau:

Leuk om te lezen dat alles goed gaat.
    maandag komt die duitse vlag er echt niet in hoor.
    In monaco hadden wij ook al last van de tom tom. werkt toch niet altijd he.
    Nog veel plezier en niet teveel drinken he.(cappucino

• 27 Mei 2008 - 15:02

Nathalie:

Zie je dat Europa ook heel mooi kan zijn.... Ik krijg al helemaal heimwee als ik die foto's van Italie zie. Wat een heerlijk land.
    Veel plezier nog.

Liefs Nathalie

• 27 Mei 2008 - 17:39

Irma En Iwan:

Wat heeft ie een mooie ..... Om door een ringetje te halen!

Veel plezier nog.

I&I

• 28 Mei 2008 - 21:53

Anne:

jammer dat we niet helemaal kunnen vergelijken johan maar we nemen aan dat jou handen net zo groot zijn?? Ik ben jaloers wil al zo lang naar Florance behelp me dus maar met firenze in de halvemaansteeg. Nog een heel fijne reis en groetjes ook van NAN.

• 04 Juni 2008 - 08:44

Ans Riemersma:

bEKEND BEELD DAAR HEB IK OOK GESTAAN MET MIRO.TOEN WAS HET OOK ZO HEET. APARTE BRUG DIE HEB IK NIET GEZIEN. NOG VEEL PLEZIER. NIET TEVEEL WIJN WANT DAN VERDWAAL JE HELEMAAL.