Ik heb een booooot - Reisverslag uit Venetië, Italië van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu Ik heb een booooot - Reisverslag uit Venetië, Italië van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

Ik heb een booooot

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

25 Mei 2008 | Italië, Venetië

Welkom in de laars van europa.

Ja je leest het goed. We zijn niet eens uit het vliegtuig op weg naar een verre bestemming gezet, maar hebben hier vrijwillig voor gekozen. En we moeten zeggen het valt niet tegen.

We maken een rondreis met de cabrio. Eerst Venetie, dan Florence en dan Rome.

Om hier te komen moesten we door Duitsland. Levensgevaarlijk met die duitse tic van Moon. Ze dreigt al geruime tijd dat ze duitse voetbal souvenirs gaat meenemen. Wij bijna Duistland uit zonder souvenirs (gelukkig alle winkels dicht, feestdag)blijkt ze alle wc bonnetjes te hebben gespaard. Laat je daar nou gratis een Duitse vlag van kunnen halen.

Voor alle Italie gangers willen we even de hulplijn inschakelen. Wat doen al die vrachtwagens kilometers lang op de eerste baan, wat is er mis met de 2e baan en waarom wil iedereen ons van de derde baan af drukken. Maar voor al die totaal legen tweede baan intrigeert ons.

Gisteren eerste dag in Venetie gehad. Erg romantisch, groot knuffel gehalte. Verdomd veel water en bruggetjes. Vandaag er nog een keer heen, want we hebben niet alles kunnen zien. Als het goed is gaan we vandaag o.a. naar een expositie van Leonardo da Vinci en bootje varen.

Tot schrijfs

• 25 Mei 2008 - 09:34

Monja:

Hallo daaro,

Is het alweer zover, zijn ze weer de hort op. Niet te geloven die 2. Wat heerlijk om lekker met cab weg te gaan. Zo te zien heerlijk weer dus die cab komt goed van pas. Geniet er lekker van, horen wel hoe het was. Hoop volgend weekend Rich thuis te hebben, zit nu in Lissabon.

Groetjes uit Froombosch.

• 25 Mei 2008 - 14:05

Ans Riemersma:

Geweldig he Venetie. Miro en ik waren er ook met een snelle boot vanuit Porec. Nu dinsdag 27 mei gaan we weer naar Porec voor een week. Heeel veel plezier nog.
    Lieve groetjes Ans

• 25 Mei 2008 - 14:16

Nora:

Hallo buurtjes!

Venetie klinkt goed! Misschien iets voor onze volgende trip. We zijn net terug uit Griekenland en hebben het heerlijk gehad. Het weer in Zuid-Europa is toch een stuk beter dan deze regenachtige zondag in het koude kikkerland.
    Veel plezier nog en rijd voorzichtig!

Groetjes uit de Bisonstraat

• 25 Mei 2008 - 14:52

Iwan:

Johan, owee als ze met de duitse vlag terug komt!!!
    Het is een fantastische stad. Wij zijn er ook geweest, alleen hadden wij een kleine meid mee, en dat valt niet mee met al die trappen.
    Veel plezier nog de komende dagen.

Gr. Iwan