Sharing time - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu Sharing time - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

Sharing time

Door: Moonenjo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

25 September 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Miami

Miami was voor ons niet onbekend, dus zijn we eens wat anders gaan zoeken. Nou we hebben het gevonden hoor. Kayaken in de mangroven en onderwijl caches oppikken. We zijn natuurlijk aan het consuminderen dus gaan we met z'n tweeën in 1 kajak. Moon voorin, en jo achterin navigerend (en niets doen als ze even niet oplet).
Geweldig tussen de mangrove bomen door. Klein nadeel, boven je hoofd tussen de bomen zitten gigantische spinnen in hele grote webben. Terwijl je die al peddelend in de gaten aan het houden bent vallen er krabbetjes in je boot...oh ja en je moet de kajak recht houden om niet om te vallen want er zitten alligators in het water....Verder heel relaxed

Orlando

We zitten hier in een geweldig vier sterren resort. We zijn echt van alle luxe voorzien, maar tot onze schrik is het wel een timeshare resort. We zijn gaan luisteren naar hun verhaal. Anderhalf uur later, en na vier keer duidelijk nee gezegd te hebben, hebben ze ons eindelijk laten gaan. Wel natuurlijk met de beloofde cadeautjes en ontbijt.....je blijft een nederlander.

We hebben meteen van de cadeautjes gebruik gemaakt en zijn van de hoogste waterslide gegaan. Video's zijn alleen te zien na veel drank en op besloten partijen. Oh ja, en niet op een nuchtere maag.

Morgen hopen op wat beter weer, we hebben hier nu namelijk een tropische storm....We vermaken ons nog steeds prima...., maar zou fijn zijn als we morgen naar bush gardens of sea world kunnen. Als iemand een tip heeft houden we ons aanbevolen.

Groeten Moon en Jo

Ps, Moon vraag hoe het staat met goede tijden.

• 25 September 2013 - 09:47

Lenie:

nou jullie liever dan ik met een kajak. terwijl er aligators zijn een mep met hun staart en je ligt in het water een lekker hapje voor hem niet aan denken .nou met goede tijden is er niet zo veel gebeurd hoor.
    nou nog veel plezier hoor maar pas wel op groetjes Lenie

• 26 September 2013 - 15:34

Jeannette:

Wist niet dat je in de tuinen van de oud-president mocht komen (Bush-gardens??). ha, ha.
    Dat het slecht weer in die regionen was heb ik meegekregen, maar dacht dat het meer naar het midden was. Afijn, de vakantie zizt er al weer op. Ben blij als jullie weer thuis zijn.

Dikke knuffel