In Texas is alles groter - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu In Texas is alles groter - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Simone en Johan Riemersma - WaarBenJij.nu

In Texas is alles groter

Door: MoonenJo

Blijf op de hoogte en volg Simone en Johan

08 September 2013 | Verenigde Staten, Dallas

We zijn weer trots op Nederland. Bluebird heeft ons veilig afgezet in Dallas met aan boord heerlijk eten en een goede service.

Wat opvalt hier is dat, ondanks de verstikkende hitte en de blauwe hemel, de mensen spierwit zijn. Uitzonder de negers en mexicanen die hier in grote getalen aanwezig zijn. Waarschijnlijk komt dat, omdat je hier alles met de auto doet.
Bij het shoppen in de outlet zijn wij gaan wandelen, iedereen rijdt met z'n auto naar de winkel en zet hem voor de deur. Wij kwamen er na vijf kilometer lopen pas achter dat dit niet voor niets is. Big mistake. Voor Moon wel goede reden om nieuwe schoenen te kopen :-)

Als je in Dallas bent moet je natuurlijk kijken naar de plek waar Kennedy neer geschoten is. Wij zijn nu persoonlijk op de plek geweest en we weten het nu zeker...het was zelfmoord.

We voelen ons net een cowboy and a cowgirl. We zijn namelijk terug van een originele rodeo. Op zo'n bull of wild paard blijven zitten is nog niet zo makkelijk, getuige de hoeveelheden die er af donderde en strompelend de arena moesten verlaten.

We gaan nu afronden want we gaan op weg naar een lekkere steakhouse. Dat schijnen ze hier te hebben.

Monnenjo

• 08 September 2013 - 23:34

L V.Nijnatten:

wij wensen jullie een te gekke vacantie en geniet er van het is zo voorbij

• 09 September 2013 - 07:23

Maurice:

hoi,

leuk om wat van jullie te horen.
    dat gebouw waar Kennedy dood is geschoten, althans vandaan is toch wel indrukwekkend vond ik.
    maar voor de rest is de stad vrij rustig.
    nederland heeft met 2-2 gelijk gespeeld en had nog dikke kans op verlies.
    tot het volgende verhaal.

groetjes uit alphen

• 09 September 2013 - 11:57

Anneke:

Heel veel plezier daar! Geniet er lekker van en niet te veel cachen he.ahah

• 09 September 2013 - 14:23

Monja:

Altijd weer leuk om jullie verhalen te lezen. Fijne holiday!

• 09 September 2013 - 16:18

Iwan:

Je heb wel veel feesten op de daken van de flats! Is toch wel apart om te zien waar Kennedy is dood geschoten! Ik was toen erg onder de indruk. Veel plezier nog en geniet van die enorme biefstuk ;)

• 10 September 2013 - 11:55

Anonieme Krullebol:

Haidiho!

Hebben jullie nu weer het geluk dat het mooie weer ophoud zodra jullie Nederland verlaten????

Ik zit hier binnen aan tafel met het uitzicht op een gigantische regenbui. Tja, verschil moet er wezen....

Hele fijne vakantie, geniet er lekker van en tot gauw.

Bye Bye

• 10 September 2013 - 18:45

Anne:

ja hoor ik heb het verslag ook ontvangen . Leuk ik wist niet dat jullie al weg waren.
    Nan is niet echt een prater.????
    Fijn dat het jullie goed bevalt geniet er maar van.
    Groetjes Anne

• 11 September 2013 - 16:24

Jeannette:

Weet uit ervaring hoe heet het in Dallas is. Valt het niet op dat er ook geen terrasjes zijn? Mede daardoor. Geniet maar volop, het is zo weer voorbij. Heb de film de Lone Ranger gisteren gezien. Heel leuk. Vooral ook omdat er zich gedeelten afspelen in Monument Valley. Kwam heel bekend voor.
    Howdoe tot de volgende keer